Lite nya bilder

Ja, idag kommer lite nya bilder in på bloggen :) Åkte till Mikaela på förmiddagen och har varit där tills nu ungefär. Har fotat deras urmysiga hund Ville och sedan lite porträtt bilder på Mikaela och på henne och Ville tillsammans :) 
Är jätte dålig på porträtt bilder än så länge, men det är ju första gången jag tog det idag och det var riktigt svårt. Man måste experimentera så mycket med ljuset och så vidare. Men tyckte jag fick till de jag ska lägga upp här hyffsat i alla fall :) Var en trevlig dag hos Mikaela, är inte så ofta man är där längre :) Så skönt att komma till landet och umgås lite också.
Snart kommer Jonas hem från Stockholm också, han skulle ta med sig Spicy hot hem. Mums vad gott. 
Så det blir nog bara en myskväll här hemma, som vanligt ;) Men jag älskar det.
Ja, här kommer lite bilder i alla fall jag har tagit idag. Enjoy! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: