Har inte piggnat till än...

Nae, jag har ju inte det. Sitter här och nästan slumrar till i fåtöljen. Sen helt plötsligt kommer det in en kund så man måste se pigg och glad ut. När jag egentligen är dödstrött och småirriterad ;) haha. Men nu är det i alla fall bara 4 timmar kvar i alla fall. Sen får jag gå upp till syrran en sväng och vänta på att Jonas kommer och hämtar mig efter han slutat jobbet. Ska bli skönt att komma hem och sova, men inatt lär det väl säkert inte vara några problem eftersom jag är ledig imorgon. Det skulle ju inte förvåna mig.

Imorgon hoppas jag verkligen att jag får tag i min handläggare på AF annars blir jag rent utav skogstokig. Det måste hända något någon gång, så jag kan gå vidare i livet och inte stå och trampa på samma ställe hela tiden...
Jag förstår inte riktigt hur de där tänker, jobbar de med att hjälpa folk eller att glömma bort folk? Jaja. Man kan vara förbannad och irriterad men vad hjälper det egentligen? Man blir ju bara på dåligt humör själv hela tiden.
Men imorgon ska jag i alla fall  ringa och skälla lite så gott jag kan i alla fall ;)

Nu längtar jag bara till vi inhandlar köksbordet, vad snyggt det kommer bli :) Vårat köksbord nu är så rangligt och skitfult så det kommer bli en stor skillnad tror jag. Sen vill jag även ha en byrå i köket också, får se om Jonas inhandlar det också. Sen vill jag även ha nytt vardagsrumsbord och en ny tvbänk i vitt till vardagsrummet, och det ska jag spara till nu. Det tar lite längre tid för mig att få ihop pengar, men sen när jag får jobb ska det inhandlas som bara den till hemmet. Det är ju bland det roligaste som finns att få det hemtrevligt och fint hemma :)

Jaja, nu ska jag kolla runt lite på internet. Vi hörs säkert imorgon. Puss&Kram







Kommentarer
Postat av: pysseliten

BRA hoppas du skälöde det verkar ju inte klokt på Af ;(

2011-01-25 @ 22:22:42 - http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: