Här åter igen

Nau har mer en halva tiden gått, nu är det inte långt kvar tills jag får stänga och åka hem till sängen. Huvuvärken är fortfarande kvar och det värker i rygg och nacke. Hatar sådana här dagar. Ska man verkligen ha så ont i rygg och nacke så ofta när man bara är 21 snart 22? Ja, det är ju frågan, för det håller ju i sig. Skulle behöva gå regelbundet till en massör, men det har jag inte råd med nu när jag är arbetslös. Så det får vänta.
Skulle hoppas på att ha en lite mer snällare (han är alltid snäll med allt annat hehe) pojkvän på den punkten som kunde massera mig en gång i veckan. Men icke, icke. Men kanske med lite mer tjat kanske det går? haha.

Ja, så nu väntar man bara som sagt på att tiden ska gå. 3 och en halv timma kvar. Och sista timmar är det dags att göra i ordning innan stägning så den brukar gå fort. Kanske ska kolla på några mer avsnitt av Vampires diaries. Riktigt bra serie faktiskt.

Nae, nu tråkar jag bara ut er med att nästintill inte skriva om någonting :P Men händer inte så mkt för stunden tyvärr :) Vi hörs väl imorgon. Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad vare ja sa , Vampire diaries är ju as bra :D .. visste att du skulle gillat :P

2011-01-13 @ 21:38:09
Postat av: pysseliten

Ta med dig Lollo & börja på gymmet ;)

2011-01-14 @ 20:33:02 - http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: