Godmorgon

snark, snark. Det är så jag känner just nu. Igår kväll gick jag och la mig vid tolv hugget ungefär och somnade ganska så direkt. Dock så vaknade jag efter bara någon halvtimma att Jonas jourtelefon ringde och han börja ringa runt och så ett bra tag. Så då kunde jag självklart inte jag somna om och jag blev helt plötsligt klarvaken. Jonas fick ju åka iväg till Nyköping, så det var bara att tvinga sig själv till att sova. Och det går inte i mitt fall, då ligger jag mestadels av natten och halvsover...


Så nu sitter jag här och är trött som en gnu, men det är bara att försöka hålla ögonen öppna och göra sitt pass idag, 11-22. Carolina och Therese skulle ju även komma förbi jobbet, så det ska bli kul att  träffa Carolina igen efter många månader. Therese med såklart men vi träffades ju igår ;) hehe. 


Nae, nu ska jag ta en rök och spola fram tiden lite. Så att bussen går snart... :) Puss&Kram på er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: