Chippen som modell

Ja, när man inte har någon som helst inspiration till att fotografera. Så finns alltid Chippen, även fast han blir lite irriterad när matte ska blixtra med den där jäklarns blixten så ställer han alltid upp :) 
Jag har verkligen ingen som helst fantasi till att fotografera längre. I början när vintern kommer kan det vara riktigt kul att fotografera ute och så vidare.  Men nu räcker det, nu är man inte trött på´t helt enkelt. Och jag ser inte det fina med vintern längre, vintern är alldeles för lång. När våren och sommaren kommer, då ska det bli massor med nya kort. :) Då ploppar alltid fantasin upp igen.
Ska lägga in tre nya kort jag tog på Chippen alldeles nyss, min finaste. Jag förstod nog inte innan hur mycket man kunde älska en liten katt. Han är mitt allt min lilla plutt.

Jonas sitter och spelar för fullt i vardagsrummet nu. Han har ju jouren så jag hoppas verkligen inte att det ringer. Så tråkigt när han får åka iväg. Men det skulle ju inte direkt förvåna mig, det är ju inte så ofta den där jäkla telefonen är tyst ;)
Imorgon är det redan Söndag och vi får se vad som sker i veckan som kommer. Får se om jag hoppar in och jobbar något. Men det blir väl någon dag kanske antar jag. Jonas och jag måste snart även boka in bubbel på grand. Fick ju ett presentkort på 500:- av pappa&Kerstin i förlovningspresent att bubbla och mysa lite för. Så det måste ske snart. :)
Jaja, slänger in korten nu. Ha en fortsatt trevlig Lördag! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte fina bilder gumman! :)

Jag har tappat all min inspiration till att fota helt. Det var riktigt länge sen jag använde min kamera nu, lite smått irriterade men det kommer väl som du säger, till våren ;) <3

2011-01-15 @ 22:36:33 - http://trollungeen.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja jag kan faktiskt tänka mig det :) Jag får se när plånboken tillåter det hehe men jag ska nog komma igång igen!

Jag hänger med, sakta men säkert blir det bättre :) Hoppas allt är bra med dig gumman

2011-01-15 @ 23:00:36 - http://trollungeen.blogg.se/
Postat av: Lilla snigel

Gud vilken söt katt

2011-01-21 @ 00:54:22 - http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: