Blev några inlägg idag

Ja, det blev det. Nu stänger jag om en halvtimma, och denna dag har faktiskt gått riktigt fort. Men den sista halvtimman tar alltid längst tid. Då går minuterna som timmar ;)
Ska bli skönt att komma hem och ta en dusch och sen hoppa i säng faktiskt. :)

Therese och Carolina kom in en sväng förrut och gjorde mig sällskap. Kul att träffa båda, men Carolina var det evigheter sen sist jag såg. Så man har lite att ta igen. :) Hoppas vi ses snart igen.

Det här inlägget kommer nog bli som många andra ganska så innehållslöst eftersom jag har suttit här hela dagen och enbart suttit och tittat på vampire diaries. Måste ta fram kameran imorgon eller i helgen, det måste jag och det ska jag :)

Nu ska jag göra klart det sista innan stägning. Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: pysseliten

länka till från min sida :)

2011-01-19 @ 21:43:21 - http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: