Blev inget jobb idag

Vaknade upp med migrän, och fick ringa till syster och säga att jag inte kunde jobba. Känns inte direkt så kul, eftersom de hade planerat in lite saker och så. Och sen behöver ju jag varenda krona jag kan få in nu. 
Men sånt är livet. Imorgon ska jag i alla fall jobba igen. :)
Ja, vaknade ju upp imorse av migränen. Så efter jag hade ringt till syrran så somnade jag om och vaknade vid halv två. Och då fortfarande med huvudvärk, dock inte lika kraftig men endå så pass kraftig så man inte orkar ha öppna ögon. Så det var bara att ligga i sängen och vila lite till och knapra tabletter. Nu är det bättre men är som vanligt efter ett migränanfall helt mör i kroppen och har fortfarande en dov huvudvärk. Men det är väl bara fortsätta att vila, men kanske ska flytta mig till soffan nu istället. Blir så rastlös av att vara sängliggandes. 

Jaja, idag blir det nog inget mer blogg inlägg. Börjar redan få ont i ögonen när jag suttit här en liten stund, så kanske bäst att stänga ner så den inte migränen hittar en väg tillbaka.
Slänger in lite bilder på min älskade när han var en liten bebis :)  Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Theréz || several passions - one blog

Gud va söt han va som bebis ^^

2011-01-12 @ 18:09:34 - http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: