9 Januari

Har försökt att lära mig lite om blogg.se när det gäller stilmallar och koder och hit och dit. Det tar sig, men det är något som inte stämmer när jag ska prova att lägga in en egen header. Får fråga Louise senare vad det är jag gör för fel. Att det måste vara så komplicerat, att det inte bara kan stå på SVENSKA så man förstår och bara att man får ladda upp en header och sen är det klart. Får väl se om man förstår sig bättre på det när man sitter med det lite.

Jaja, igår var Jonas och jag inne på vrinnervi en sväng. Jonas mamma ligger ju där och har snart legat där i en vecka. Så vi försökte göra så att tiden skulle gå lite för henne. Kan ju inte vara roligt att ligga där och inte ha ett skit att göra. Fast snart kommer hon hem :)

Efter vi hade varit där så åkte vi förbi Spicy hot och köpte med oss mat hem. Mums. Sen blev det att Jonas satt och spelade resten av kvällen och jag fick också vara med i mellan åt. Han har ju köpt sig ett Playstation 3 nu också (han har även ett xbox360) så han spelar Battelfield badcompany live. Och jag måste bara säga det att jag är en naturbegåvning vad det gäller att peppra folk haha. Jag ska allt bli bättre så jag kan slå Jonas, så han blir lite sur. haha.

Uppdatera min fotosida igår med lite nya foton. Blev inte så jätte många, men lite grann nytt kom upp i alla fall :)
Så det är bara att ni kikar in där. http://www.wix.com/emelieelina/portfollio

Här kommer lite bilder.

FiskeJonas, gå in på hans blogg så blir han glad. www.teamdaylight.blogg.se











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: