31 Januari

Jahopp så sitter man här igen och har inte så mkt att skriva som vanligt. Idag har varit en lugn med trevlig dag. Therese kom hit vid fyra hugget tror jag att det var, och vi har ätit och bara suttit och pratat skit. Kul :)
Sen kom även grannen ner och gjorde oss sällskap (Louise) ;).

Imorgon ska jag jobba 11 timmar, känns väl sådär såhär dagen innan. Men skönt att komma hemifrån lite också.
Äntligen har min handläggare på AF hört av sig, men det blev ju som jag hade trott. Men han lovade i alla fall att han skulle höra av sig till socialkonsulten på AF och sen höra av sig till mig åter igen denna vecka för att berätta vad socialkonsulten sa, och när jag ska få en kallelse till honom. Men han kunde inte lova att det skulle ske snart, men han sa att han trodde det men han kunde inte lova nått. Så det känns inte sådär positvit, men nu får jag verkligen hoppas på det bästa. Att jag får en kallelse så snart som möjligt. För jag tänker inte gå till någon jobbcach, mitt cv är klart och det coachen hjälper mig med har jag redan fått hjälp till av min förra.

Jaja, vi får se hur det blir helt enkelt. Men nästa vecka ska jag åtminstone ha en tid till den där socialkonsulten annars blir jag arg på riktigt.

Skriver väl antagligen lite inlägg imorgon när jag jobbar. Tänkte lägga in lite hur min kamerautrustning ser ut. Vad jag har för saker osv. Kan vara kul att veta vilka objektiv jag fotar med osv och vad jag använder mig av.

Slänger in några bilder, gamla som nya! :)




   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: