29 Januari

Jag har tappat blogglusten totalt. Attans också, jag som tyckte det var så kul ettag. Men det kanske kommer tillbaka. Men skriver några rader i alla fall innan det är dags att laga mat.
Idag har Jonas och jag städat och åkt till retupunkten och slängt en hel massa, förstår inte hur det kan bli så mkt skit när man bara är två personer. :P Sen passade vi även på att åka hem till mammi lite på en fika.

Jonas syster, hennes sambo och deras barn kom även hit en sväng idag. De har ju aldrig varit här så det var kul att de kom :) Ja, snart är det dags för att göra käk, sen blir det bara att vila. Jag är på ett dåligt humör idag igen. Har varit många sådana dagar nu, men är väl för att jag står och trampar på samma jäkla stället hela tiden.
SUCK.

Imorgon ska vi till Jonas mamma och fira henne som fyllde år i Torsdags. Mamma ska även följa med dit en sväng så det ska bli trevligt :). Nae, nu ska jag börja med maten. Slänger som vanligt upp lite bilder.
Puss&Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: