26 Januari

Inatt har jag sovit som en stock. Vaknade bara till några gånger sisådär på morgonkvisten, annars har jag fått sova ut som bara den. Skönt :) Så idag är man pigg och glad.

Har ringt till AF flera gånger men ingen som svarar. Spelade in ett litet lagom argt röstmeddelande, så får väl hoppas att min handläggare ringer upp snart. Annars ska jag ringa ner honom idag kan jag säga ;) 
Har suttit och sökt lite jobb nu också. Har sökt till Toysarus, sen till ett telefonföretag och sen till billerud som sommarjobbare. Ja, tre jobb är sökta i alla fall idag. Men det blir väl nejtack på allihop som vanligt. 

Har tvättstugan idag också, jätte kul! Eller inte. Speciellt inte när Jonas har tagit hem flera påsar med hans jäkla jobbarkläder. Kan de inte tvätta på jobbet eller? Det borde de väl införa i sådana fall så jag slipper ta det också här hemma haha. Vi har tvätt så det räcker endå ;) Men skönt att ha det klart sen i alla fall. Skulle även behöva städa igen här hemma, känns som jag inte gör annat men det tar ju inte mer en 24 timmar innan det är lika dammigt överallt. Men det orkar jag inte idag, det får bli imorgon eller på Fredag i sådana fall. 

Nae, nu ska jag sortera lite tvätt så att det är gjort. Puss&Kram



Hade jag ljust hår eller? ;) haha. Ser ju nästan ut som en albino! ;)


Jag som nakenfis :) 

Kommentarer
Postat av: pysseliten

JAG KANSKE TAR EN SHOPPING RUNDA PÅ FREDAG SKA DU MED DÅ ? lOUISE JOBBAR TROR JAG PÅ JYSK DÅ .

sÅ ATT DOM HADE 50% PÅ ALLT PÅ AUTOIMPORTEN :)

2011-01-26 @ 15:46:02 - http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: pysseliten

69:- för 2 meter tror coop är lite billige

2011-01-27 @ 23:17:24 - http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Vinnaren i porträtt tävlingen är dragen. Tyvärr blev det inte du, MEN om du vill ha fina bilder på dig så har jag just nu ett otroligt erbjudande för enpersonsfotningar. (kommer bara ha detta ett tag) Intresserad? Mejla mig om mer info och o du är intresserad - [email protected]



Hoppas du får en härlig helg :)!!

2011-01-28 @ 14:59:04 - http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: