25 Januari

Nu sitter jag här och väntar på bussen. Ska jobba heldag idag, 11 timmar. Känns lite småsegt eftersom jag knappt inte sovit en blund inatt. Varför ska det just bli så när man väl ska upp på morgonen? Har vaknat kanske 100 gånger och inte sovit djuot för fem öre, bara halv sovit hela natten. Så den här dagen kommer nog gå ganska tugnt. Får hoppas den går fort i alla fall. Köpte ju tv4premium igår, så hoppas att det finns någe bra att titta på i alla fall :) 

Igår blev det lugnt var ju inne i stan och lämnade lappen till AF, sen gick jag förbi Caroline, där även Carolina och Sarah var. Var trevligt trots att det bara var en liten stund eftersom att Jonas slutade tidigare än vad han brukar. Var tvungen att åka hem och laga mat och fixa här hemma helt enkelt. Men det kommer ju fler gånger :) 

När jag kom hem lagade jag min systers pastasås som hon har gjort i alla fall. Och jag bara älskar den och den är så lätt att göra. Ost, bacon i tärningar, matlagningsgrädde, mjölk och lite kryddor. Den blir hel underbart god. Igår provade jag även att ha i lite broccoli för det älskar jag. Och det blev ännu mer underbarare ;) haha. Så det ska jag ha som matlåda idag ;) 

Idag händer ju inte så mkt mer än att jag ska jobba till 22.00. Så slänger väl säkert in ett inlägg senare sen igen. 
Hoppas ni får en bra dag, trots detta skitväder. :)

Ett kort från när jag var hos Mikaela. Ville och jag älskar varandra ;) hihi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: