24 Januari

Halloj! 

Ska snart bege mig in till stan för att lämna papper på Af, sen så ska jag antagligen träffa Carolina en stund. 
Får se hur länge det blir, ska åka med Jonas hem och han skulle på något möte som kanske inte tog så lång tid som han trodde. Men vi får se :)
Den här månaden ska vi ju köpa ett nytt köksbord till köket. Tänkte lägga upp en bild på det jag är intresserad av :)  Tyckte det var riktigt snyggt. Egentligen skulle jag vilja ha stolar i skinn men vi vågar inte köpa det ifall Chippen klöser på stolarna. De syns ju så väldans mycket mer när det blir rivmärken i skinn än i tyg. Och han är ju självklart mer förtjust att riva på skinn än tyg. Men tyckte det här sättet var riktigt fint och inte allt för dyrt heller. :)
Här kommer bilden på det! 



Jag tyckte det i alla fall skulle passa kanon i vårat fina kök! :)
Jaja, nu ska jag göra mig i ordning innan det blir stan. 
Kanske blir ett inlägg senare. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: