22 Januari

Halloj!

Snart blir det mat. Idag fick det bli ugnstekt falukorv och potatismos. Min favorit. Försökte igen att få tag i min handläggare på Af i torsdags och igår, men som vanligt får man inte tag på honom och igår när jag ringde sa dem att han återkommer på Måndag. Suck. Börjar bli riktigt trött på det här nu. Får verkligen hoppas att jag får tag i honom på Måndag. Måste ju även åka in till stan då och lämna in aktivitetsstödslappen så jag får mina pengar nästa månad. Så irriterande att behöva åka in hela vägen till stan för att lämna en ynka liten lapp, varför skulle man inte kunna skicka den? Ja, jag irriterar på på allt som har med AF att göra just nu. Men är det så underligt?
Ikväll blir det mys på hög nivå med pizza dessutom ;)  Ska prova nya pizzerian i Skärblacka som öppnat, och får se om de är så bra som många säger :)
Nu ska jag fortsätta med maten. Skriver nog ett inlägg senare. 
PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: