20 Januari

Ja, har varit ute en sväng nu med Chippen så han fick röja runt i snön lite. Tog även med kameran med ut för att kanske få några fina utomhusbilder på honom. Dock, så är det där jäkla kopplet i vägen som förstör bilderna. 
Tänkte lägga upp något kort i alla fall, men det får antagligen bli imorgon. För ska nog till Mikaela imorgon och fota lilla Ville och sen Mikaela lite. Hoppas bara på lika fint väder imorgon, men det kanske inte är så säkert :)
Så då lägger jag ut lite blandade bilder på samma gång istället.
Ja, igår blev jag länkad på Mattias mammas blogg. En jätte fin blogg, som handlar för det mesta om pyssel. Jätte duktig är hon och har fullt med ideér jämnt och ständigt. 
Checka in vetttja, en av mina favoritbloggar om man vill ha lite inspiration till hemmet. 

www.pysseliten.blogg.se
Innan jul så åkte jag, Louise och Mattias hem till Eva (Mattias mamma) och gjorde lite ljusstakar som Eva hade kommit på ideén till att göra. Så vi passade på att göra lite julklappar. Och de blev riktigt snygga. 
Ska visa resultatet nedanför, på ett par av mina som jag behöll själv. Vi gjorde dem i olika storlekar och höjder, de som jag har bild på är dem som blev av den minsta modellen. Sen gjorde jag även vita lite högre osv. 
Men jag blev mer en nöjd i alla fall, och många i min familj tyckte de var jätte snygga och ville ha ett par de också. Synd att man inte hade ett eget litet garage som man kunde pyssla och dona i, då hade det ju blivit enklare :)
Jaja, här kommer en bild. Kanske blir ett inlägg senare, vi får se :)
Puss och Kram


På de andra jag gjorde till Jonas pappa och Eva skrev jag även denna text på, och sen skrev jag andra texter på de som blev högre. 
På den jag gav till mammi som både var istället vit och högra skrev jag Dröm om morgondagen, minns gårdagen, lev idag. Så då förstår ni att de var lite större en dessa :)

Kommentarer
Postat av: pysseliten

åhh dom bart ju super fina :) Ni får komma hit och låna garaget och pyssla mera ;)

2011-01-20 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: