18 Januari

Har inte skrivit något inlägg idag, såg jag nu. Så här kommer ett innan jag hoppar i säng. 
Vaknade bredvid min plutt imorse, han jobbar ju sent idag så han var hemma på förmiddagen, mys :) 
Senare på eftermiddagen så kom först Therese, var ettag sen sist :) Sen efter en stund kom Mikaela. 

Vi har mest suttit och pratat om allt mellan himmel och jord och även har jag suttit och pysslat med deras bloggar lite. Börjar lära mig lite nu om designen, men dock inte så bra fortfarande. Har inget bra fotoprogram att göra headern med. Men det blir ju bättre än att ha orginaldesignen :) Blir lite roligare att blogga när man har en liten mer personlig design. Det tycker jag i alla fall. 

Sen hann vi även med att svulla lite också. Köpte en paj på konsum och en liten glasstårta, så ja vi har svullat. Men det är väl svull Tisdag idag? ;) Ja, det har varit en trevlig dag helt enkelt. Så nu hoppas jag bara på att min plutt kommer hem från jobbet, så han inte får någon uttryckning. Ska ju upp och jobba hela dagen imorgon 11-22, så måste komma i säng skapligt och det går alltid lättare när Jonas är hemma.

Ja, tycker själv att det blivit lite dåligt med lite nya bilder. Men har inte haft någon större lust tyvärr.  
Men i slutet av veckan och i helgen ska jag passa på att foto lite, eftersom jag är ledig också så måste jag ju fördriva tiden på något sett.
Nu ska jag försöka hoppa i säng. Godnatt och sov gott på er. Jag kommer säkert att skriva fler inlägg imorgon när jag jobbar. :)


Slänger in lite bilder som vanligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: