16 Januari

Det är redan Söndag och Jonas fick precis åka iväg på jobb. Usch, vad tråkigt. Så vi får se vad som händer här hemma. Känner att jag måste damma av lite här ser för jäkligt ut överallt, men det gäller att ta sig i kragen och göra det också. Får hoppas jag får lite mer energi när jag tagit en dusch.
Ikväll börjar ju även solsidan, har väntat jätte länge på att det ska vara premiär. Det är så jäkla bra, inte så ofta de får till bra humorprogram med en bra handling längre tycker jag. Men solsidan är riktigt bra tycker jag, så det ska jag i alla fall titta på ikväll. :) Tror jag ska slänga ihop en tacopaj också, och göra en god sallad med fetaost. Mums. 

Drömde världens mysigaste dröm inatt. Att Jonas och jag fick en liten knodd, Ville hette han. Var länge sen jag drömde en sån mysig dröm. En sån dröm man inte vill vakna upp ur. Nu längtar jag bara ännu mera tills en knodd kommer till världen. Men det lär ju ta ettag, attans. ;)
Nae, ska väl försöka göra något vettigt nu så. Kanske skriver ett inlägg senare. 
Puss&Kram
Jag saknar mitt långa hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: