13 Januari

Idag kom jag upp till jobbet i alla fall. Så nu sitter jag här och har precis öppnat butiken. Var en hemsk dag igår men huvudvärk. Och inatt igen började migränen komma tillbaka, men hann stoppa i mig lite piller i tid så den värsta värken gick tillbaka. Så vaknade upp med dunkande huvudvärk imorse också. Dock inte lika förjäklig som igår. Men det var bara att pallra sig iväg till bussen och åka in i alla fall. Behöver ju pengarna som sagt.

Ja, idag jobbar jag från 11-22. En lång dag, som jag hoppas på kommer gå fort. :) Håller på att ladda ner lite avsnitt av vampire diaries som jag ska titta på och fördröja tiden med lite i alla fall.

Jonas går ju på jouren idag också. Inte roliga veckor, då han i dessa vinertider får mängder med jobb så han nästan aldrig är hemma. Men får hoppas på att den här veckan blir lugnare en den förra han hade :)

Har inte så mkt mer att skriva för tillfället, men kanske skriver ett inlägg till senare :)
Puss&Kram

Slänger upp några väldigt gamla kort :)



En bild från när jag körde traktor i skolan, haha.


Kommentarer
Postat av: Tess

haha söta vi e på den bilden ;)



Haha marcus såg inte att det va du i traktorn haha.. lite jag garva då ;) klart man ser att det är du :D

2011-01-14 @ 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: