11 Januari

Dagarna går fort alldeles för fort. Idag jobbar Jonas sent, så imorsse fick man vakna upp tillsammans. :)
Vi gick en sväng till mormor, där mamma också var och tog en fika. Sen direkt efter det så har vi varit uppe hos Mattias&Louise på en fika också :)

Kom precis hem ifrån konsum, var tvungen att ladda på busskortet. Ska jobba imorgon och på Torsdag.
Måste få in lite pengar nu, och börja spara en hel del. Ska försöka att spara 1000:- från pengarna jag får ifrån försäkringskassan + lite av de pengarna jag tjänar när jag hoppar in och jobbar.
Så får leva lite snålt de kommande månaderna, men vad gör det. När jag går in för att spara, då gör jag det.

Finns så mkt jag skulle vilja köpa hem nu också. Har hittat massa fint på Ikea, lite inredningsprylar.
Sen skulle jag ävenm vilja köpa nytt bord och tvbänk till vardagsrummet i vitt istället för svart. Är helt odugligt att ha svart när man har en katt som hårar allt för mycket. Men det får vi ta senare.
Den här månaden ska vi köpa nytt köksbord i alla fall som verkligen behövs, sen skulle vi behöva en fin byrå eller något liknande till att ha mot ena väggen i köket. Men köksbordet går först, och det ska Jonas betala. Det har jag inte råd med tyvärr. Jag vill ha ett jobb. Men vi får hoppas et nappar något snart.

Jaja, snart ska jag laga käk. Och eftersom Jonas ska iväg och jobba, så ska jag laga något riktigt lätt och riktigt gott som inte Jonas tycker om. Och det är burkköttfärsås :) Mums. Jag älskar den :)

Har inte så mkt mer att skriva. Men vi kanske hörs senare eller så lär jag väl skriva några rader imorgon när jag är på "jobbet". Puss&Kram

Slänger in två kort på mina fina ögonstenar :) Pim & Nemo






Kommentarer
Postat av: pysseliten

Kul att du har en blogg nu :))) Ebba kan hjälpa dig om det är något hon är proffs :)))

Här är hennes blogg fråga henna om det är något hon kanske kan hjlpa dig http://eebbaaa.blogg.se

2011-01-11 @ 20:14:58 - http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: