Har precis börjat jobba

Japp, nu är jag igång för kvällen. Slutar vid 22.00 och då kommer Jonas och hämtar mig efter han slutat.
Jonas fick för sig imorse att åka in och besikta om bilen, så jag åkte in med honom lite över tolv och åkte till syrran så länge. Orkade inte vara hemma och se hur det ser ut, damm precis överallt och jag orkade verkligen inte städa idag kände jag. Så när jag kom in till syrran stod maten på bordet, mums. Att jag inte har fått syrrans matlagningskunskaper är skam, för fy så duktig hon är på att laga mat.

Jaja, har busat med barnen lite också och med lille hobbit såklart. Pim fick se ett kort på henne själv och då slank det ur henne:

- Åhhh vad fin jag är! Sen tittade hon på mig och log :)

Ja, barn är så underbara. De säger precis vad de tycker i nästan vilken situation som helst. Älskar mina små knoddar. De är så underbara.

Jaja, ska nog sätta mig och titta på några one tree hill avsnitt. Då brukar tiden bara rusa förbi :) Får se om det har kommit ut något nytt avsnitt på säsong 8. Men de brukar ju komma ut på Onsdagar nu mera.

Nae, tänkte bara slänga in ett inlägg så nu är det dags att jag rundar av. :) Puss&Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: