15 Februari

Ja, alla hjärtans dag blev väl inte som alla sambos hoppas på. Men vad gör det, kan man inte bestämma själv när man ska mysa till det lite extra? ;) Jonas har ju jouren så han fick ju självklart jobb igår kväll och kom inte hem förrän vid 11, halv tolv ungefär. Men det är lugnt vi fick en mysig morgon tillsammans istället på grund av att han börjar sent idag :) 

Idag ska jag träffa Mikaela efter hon slutat jobbet, ska bli kul. Var ettag sen sist :) Börjar bli riktigt rastlös av att gå hemma. Det blir tillslut att man tappar motivationen till allt. Jag är ens inte sugen på att fota längre knappt. Men det är väl bara att bita ihop och hoppas det löser sig vart efter.

Jaja, nu ska jag umgås med min sambo lite innan han åker till jobbet. 
Puss&Kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: