Nu är det helg!

Och jag ska njuta av den här helgen, och det kan jag verkligen göra nu när man jobbat i princip hela veckan. Utan torsdagen eftersom jag då skulle på möte på Af. Har varit kanon i veckan, och jag trivs verkligen på Ringblommans förskola. Både med alla barn och personal. Så allt känns kanon. 
Idag ringde dem även från parkskolan där de vill att jag ska jobba på förskolan på Måndag, och det tackar man ju inte nej till :) Så det ska bli kul att jobba lite där och träffa massor av fler barn :) När och bra också, 2 minuters gångväg sen är jag framme!
Nu har även Carolina och Kenny blivit mamma&pappa till en liten Ellie som kom i förrgår, är jätte glad för deras skull och så mysigt att en av ens bästa vänner får ett litet underverk! Tänk vad jag ska skämma bort lillpluttan ;) Längtar tills jag får träffa dem! 

Lekte lite i photoshop förrut, så kul att sitta och pyssla lite. Blev lite udda foton, men har inga nya bilder så får bli de här idag som får pryda mitt inlägg :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: