15 December

Har inte haft någon lust att printa ner något inlägg så det har inte blivit något på väldigt länge nu. 
Har hållt på och försökt fixat bloggen, men får inte till det som jag vill. Vill få bort det stora mellanrummet mellan katergorimenyn och inläggen, men det går verkligen inte. Jag vill bara ha som ett streck där istället. Så om någon snäll själ vet hur man löser det hojta gärna till! :) 

Den här veckan har jag inte blivit inringd nått till jobbet det var faktiskt länge sen det hände, och jag blir så mycket mer deppig när jag inte får jobba. Man deppar ner sig totalt, så får hoppas det blir mer jobb nästa vecka så man får upp energin lite :) 

Får se vad som sker imorgon. Jonas ska iväg till jobbet o äta mat och ha det trevligt, och jag känner inte direkt för att vara själv. Så man får se om det är någon snäll krabat som vill umgås lite. 
På lördag blir det partaj med Mikaela också, ska till en tjej som heter Malin som fyller år. Ska bli riktigt skoj att festa till det lite. Blir ju inte så ofta längre, men nu är det dags igen :)
Fota lite bilder på lilla Ellie häromdagen, Ellie blev som alltid helt underbart söt. Men blev inte riktigt nöjd med bilderna med mitt fotografiska öga. Fick inte riktigt till det med inställningarna och kompositionen blev inte bra helt enkelt :)! Men slänger upp några i alla fall som får avsluta mitt inlägg!

Var riktigt synd att den sista bilden på lilla Ellie blev suddig, två veckor gammal och ett riktigt smile :) Nae, hon fick nog ett rejält magknip och se vilken grimas som kom fram, lille favvopluttan :) 














Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå söt hon blev :) /Tessan <3

2011-12-15 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: