Nytt objektiv, äntligen!

Ja nu är bilen såld och ett nytt objektiv inhandlat. Blev ingen dator, eftersom det handlade om så mycket pengar vad det gällde datorn och objektivet. Så valde jag att istället lägga pengarna på ett ordentligt objektiv. Så dator får vänta tills nästa inköp! Och jag gjorde helt rätt beslut känner jag nu, eftersom jag köpte macroobjektivet med IS. Det blev en ganska så mkt dyrare peng, men jag är supernöjd och det var verkligen värt vartenda öre! :) 

Men det är riktigt svårt att fota macro, det är ingen lätt match om man säger då. Det allra bästa är ju att ha ett stativ som kameran får sitta på, men det har jag inte haft hittils. Men en del bilder har jag fått till i alla fall. 
Så nu fotas det en hel del, det är verkligen super kul med nya saker! :)
Slänger in lite bilder från det nya objektivet, Canon Ef 100 mm 2,8 Macro IS USM. 













Den sista bilden blev en sån här riktigt favorit, jag vet inte riktigt varför. Men den känns lite mystisk och scary på något sätt haha. I spindelns nät ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Super fint (:

2011-08-13 @ 17:26:52 - http://createdbylina.blogg.se/
Postat av: maria

Snyggt, snyggt!

Grattis till nya objektivet.

Håller med dig om sista bilden i raden...

Kul med macro ;-)

2011-08-15 @ 19:16:38 - http://www.mariasbilder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: