110815

Idag känns det som jag har blivit överkörd av ett tåg, hela dagen på jobbet har gått i slow motion för mig. Och har känt mig allmänt deppig. Dock vet jag vad det beror på, den jobbiga tjejveckan är ju här. :( Och då känner jag mig alltid lika nere och bara vill gå under jorden och bara vara. Men som tur är det bara en gång i månaden :) Så det är bara att bita ihop och se glad ut! 

Jaja, har precis lagat mat och fixat i ordning här hemma och nu ska jag snart hoppa in i duschen. Sen är det nästan dags för att sova igen. Dagarna går så himla fort! 

I helgen är det Augustifest och jag är faktiskt ganska så sugen på att umgås med vänner och festa till det lite. Var jätte länge sen nu. Dock så har jag sagt till mig själv att jag inte ska dricka i huvudtaget något mer, eftersom jag mår så dåligt dagen efter. Det är inte liksom värt det för mig haha. Men är faktiskt sugen på att köpa mig något som är ritkigt gott o smaska på i alla fall. 3 gånger om året kan jag väl tillåta mig att ta lite? ;) För det blir inte oftare. Sist när jag gick ut så var jag faktikst nykter och körde, parkerade utanför krogen och kunde sen åka hem när jag ville och slippa vänta på någon som ska köra hem en. + så mådde jag ju super och hade i princip lika roligt och jag slapp vakna upp med baksmälla som mina vänner ;) 

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen se om det finns någon bra film att kolla på! 
Puss&Kram på er! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: