6 Januari

Idag har det inte hänt speciellt mycket, har varit lite jobbigare idag på eftermiddagen med rökningen igen. Och jag känner mig mer och mer rastlös för varje dag som går. Jag klarar inte av att inte ha nått roligt att göra om dagarna längre, bara den här tråkiga vardagen som hänger över en hela tiden. Men vad finns det för roligt att göra?

Nu till ni som känner mig ganska bra vet att jag är ganska så lat vad det gäller och gå ut och gå på en promenader och liknande (mest för jag tycker det är så tråkigt att gå här i Skärblacka där man sett allt tusen gånger). Men vet ni vad som hände imorsse? JAG var ute och sprang! Så då förstår ni att jag är rastlös! Det var inte direkt någon jätte lång bit, tänkte börja med korta sträckor så jag inte tröttnar och det är ganska så jobbigt för min del som inte har någon kondition i huvudtaget och inga bra skor för den delen heller. Imorgon blir det nog att gå en sväng istället för mina vader gör SKIT ont nu :) haha. Är väl en kombination av att vara så jäkla otränad och att jag har fel skor antar jag! 

Får se hur länge det håller i sig men så länge jag inte har något annat o göra o så länge det inte ramlar in lite jobb så måste jag fortsätta att göra nått för att inte deppa ihop här hemma. Hoppas verkligen de börjar ringa in mig från jobbet nästa vecka så jag får jobba lite! Saknar det, har inte jobbat nått nu efter jul och vid nyår. Sen måste jag hitta på lite roligare saker på helgerna, jag kan inte längre slappna av här hemma nu, rökningen var i princip en av mina bästa vänner och nu är den borta så nu måste jag ut lite! Och då menar jag inte att rumla runt på krogen, för det har jag inte någon speciell lust med men bara att umgås och hitta på saker med människor, umgås. Dock är pengar ett problem...suck. 

Jaja, nu ska jag väl försöka sova trots att jag inte har någon lust med det på grund av att jag är så otroligt rastlös. Men jag får väl försöka så det blir en ny dag och nya tag. 

Lite kort från förr skadar aldrig! :) 











Kommentarer
Postat av: J

Nej inga nakenbilder på barn på nätet!



Du vet aldrig hur den bilden kommer att användas, och finns bilden på nätet så kan den aldrig tas bort.



För övrigt väldigt kul att jag hittade in på din blogg och kikade på dina bilder, letar på nätet efter bilder tagna med Canon EF 100/2,8 USM Macro

och det var därför jag hamnade här.



2012-01-12 @ 12:53:03
Postat av: Emelie

Tack för kommentarrn J! Bilden föreställer mig själv som liten, skulle aldrig kunna lägga ut "naken" kort på andras barn. Jag är medveten om de du skriver men eftersom fotot föreställer mig för 20 år sen så får den vara med i ett inlägg. Visst den kan komma i "fel" händer men då får den göra det helt enkelt om det nu skulle hända eftersom jag är medveten om det. Kul att du tittade in på bloggen!

2012-01-12 @ 23:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: