19 Oktober

Helgen är snart slut, i helgen har Jonas varit iväg på "fiskeresa" i skärgården i tre dagar. Så Freja och jag har haft mamma och dottermys hela helgen. Mikaela har varit här varenda kväll och gjort oss sällskap, och även Therese en dag. Skönt och bara umgås med goa vänner :) Och Freja älskar ju när det är besök här hemma, det bästa hon vet.

Men nu är Jonas hemma, så idag blir det söndagsmys med familjen. Tänkte ta oss en skogspromenad strax och leta lite svamp. Jag älskar verkligen skogen, det är så tyst och lugnt och skönt. Kanske kommer upp lite bilder senare från turen. 

Måste börja använda systemkameran lite oftare, jag glömmer hela tiden bort den. Den ligger bara i skåpet, drar mig från att använda den för den är så klumpig att gå o bära på när man är ute. Men som sagt nu måste jag bli bättre på det. Det blir ju sån skillnad på bilderna, och mitt fotointresse kanske väcks det liv igen. Vem vet? 

Ja mycket mer intressant har inte hänt denna helg förutom mys med lillan och mina fina vänner! 
Men vi hörs! 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: