Dom första dagiskorten

De första dagiskorten har kommit! Jag har varit så spänd av förväntan. Fotografering som var gick bra, jag var lite orolig för hur det skulle gå eftersom att Freja är väldigt blyg och reserverad mot nya människor, lite svårflörtad. Men fotografen var väldigt bra och hon fick även sitta i mitt knä annars hade det nog inte gått lika bra. Fick ha en vit pläd i mitt knä, så fick hon sitta längst ut på mina ben med ryggen mot bakgrunden. 

Och det blev så fina bilder, nu känns det ännu mer i hjärtat hur stor hon börjar bli. Hon var nyss en liten bebis som låg och ammade. Nu är hon helt plötsligt såhär stor och går på dagis och tycker det är superkul. Har sin egna vilja och börjar mer och mer växa till en egen liten individ. Varje period är speciell och jag njuter av varje sekund. 

Så nu är en hel del bilder beställda och jag längtar efter att de trillar ner i brevlådan! 
Jag kan bara inte få nog av den här lilla tjejjen, hon är det finaste och det bästa som finns. Hon gör varje dag av mitt liv till den bästa! Mamma älskar dig hjärtat! 

Vi hörs! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: