25 Januari

Tiden går så fort redan Januari och nu är det faktiskt inte så jätte långt kvar till sommaren är här åter igen. Har inte varit här på jätte länge nu, men har inte haft nått att skriva om. Inte för att jag har så mycket intressant och säga nu heller men jag blev helt plötsligt lite bloggsugen. Så då fick det bli ett inlägg. 

Idag har jag gått en liten promenad med Carolina och underbaringen Ellie, och sen följde jag med henne hem och fikade och lite så! :) Men nu är jag hemma igen och vart efter kommer Mikaela som jag inte träffat på jätte länge.

Tre veckor rökfri nu också, snart en månad (på söndag). Det går riktigt bra den här gången och jag hoppas att det håller i sig nu. Såhär långt har jag aldrig klarat av det bara med nikotinhjälpmedel. Första gången jag sluta höll jag upp i några månader, men då började jag snusa istället så sluta ju egentligen inte då utan började bara med något annat. Så jag är riktigt stolt över mig själv. 

Igår fick jag även jobba i några timmar, blev överlycklig när de ringde. Jag trivs så bra där både med personal och alla underbara barn, så jag hade verkligen saknat det. Får hoppas det trillar in lite nu så jag får någon liten lön i februari i alla fall :) Men det kommer och går med jobb så är det ju som vikarie :) 

Jaja, nu skrev Mikaela precis att hon snart är här så dags att runda av här :) Puss&Kram


Jag saknar Egypten, får hoppas att det blir en resa i Mars, April :) 



Kommentarer
Postat av: SaRA

Gullig blogg! :))

2012-01-28 @ 21:57:50 - http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: