15 Januari

Idag är en typisk seg söndag, trots att jag inte jobbat på jätte länge sticker de där söndagarna ut i alla fall från alla de andra dagarna i veckan. Jag har varit rökfri i två veckor idag, och jag är riktigt glad över att det går så bra som det går. Men idag har varit en jobbig dag, riktig jobbig dag. Humöret har inte varit där det ska helt enkelt, det är faktikst första dagen jag inte kan styra mitt humör sen jag slutade. Ena stunden glad, ena stunden arg, ena stunden ingenting. Ja, ni förstår. Så snälla ni, börja inte röka! Det är rena h"lvetet sen när ni väl bestämmer er för att sluta, för det kommer ni göra nån dag. Det är inte värt det jag lovar. 

Slut på deppandet, ta ett djupt andetag och tänka på annat är de tankarna som snurrat i mitt huvud hela dagen. Så nu provar vi igen. Snart blir det handling, blir tacos ikväll, gott! Sen blir det bara en riktig slappar dag i soffan orkar inte göra så mycket mer och idag är en sådan dag då jag har ro till det också. Några avsnitt av vampire diaries blir det nog också, Jonas och jag har faktikst börjat se serien tillsammans, jag har ju redan sett den en gång men jag älskar den. Och Jonas tycker faktiskt också att den är bra! Och det är inte ofta vi gillar samma serier direkt. :) 

Jaja, dags att slänga sig i bilen och åka och handla! Puss&Kram på er! 


En bild på snygga Louise! Mitt favoritfoto hittils i min lill samling, jag älskar den! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: