Dags för en ny start

 
Som rubriken lyder, dags för en ny start. Bloggen har varit nere väldigt länge nu, men har inte riktigt haft lust att blogga något tyvärr. Det är lite tråkigt när man tänker tillbaka, eftersom när man får barn kan det vara lite extra kul att ha vissa saker dokumenterat och sparat någonstans. 

Det här kommer nog inte längre vara direkt någon fotoblogg eftersom att jag när Freja kom till världen, helt tappade intresset för att fota. Jag har självklart fotat Freja en HEL del, men mest lite vardagsbilder och sådär. Nu är det fokus på mitt liv som mamma till Freja och mitt liv runt om det. Och såklart så blir det säkert en hel del bilder också. 

Min tidigare design tog jag bort. Ska försöka få hjälp av någon mer kunnig än mig att få till en stilren design som är personlig. Men nu så länge får ni stå ut med utseendet som det är. 

Ja, vad har hänt sen den 11 Maj 2013, då mitt senaste inlägg skrevs? Jo, en hel massa, så självklart går det inte att printa ner här. Men Freja har växt och fyller redan 2 år den 27 december, tiden går som alla säger så otroligt fort. Men det är så kul att se nu när hon utvecklas och blir en egen individ som har sitt humör exakt där mamma har sitt. Hon är en försiktig liten dam som har tagit tid på sig med det mesta, men jag kan säga att det varit ganska så skönt endå. Men hon lär nog ta igen allt det där snart med hennes humör som börjar komma fram mer och mer. 

Jag tar det kort idag och startar om på en ny kula helt enkelt så blir inget ingående inlägg. Utan det får räcka såhär. Tänkte faktiskt slänga upp ett inlägg här senare eller imorgon om hur det har varit att få ett barn för tidigt. Freja kom ju i v.34+5, inte jätte tidigt som många andra och därav har svårare resor än vad vi hade, men det var endå en jobbig början. Och heller inte den början man hade tänkt sig. 

Vi hörs snart! 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: