Ensamtid

Ja, nu har jag lite ensamtid när pappan i huset är ute och går med Frejjis. Första turen ensam för pappa, och första gången för mig som jag är ensam hemma en liten stund. Så passade på att sätta mig vid datorn en sväng och beställa hem lite från jotex ;) De hade ju halv priset på reavaror från 12 - 19 idag och fick massor av saker för runt 500 - lappen! Bland annat en jätte fin lampa, gardiner och lite annat smått och gott :) Jag som inte skulle handla nått mer denna månad. Så dyker det här bra erbjudandet upp och då var jag ju bara tvungen ;) 


Nu kom de tillbaka igen, så dags att avsluta inlägget och kila ut en stund! Jag har ju saknat henne trots att hon bara varit borta i en timme, och ja det är verkligen så! Hon är mitt allt min lilla tjej! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: