Dålig uppdatering


Har blivit riktigt dålig på att uppdatera här nu. Vet inte varför men har inte känt att jag har haft något att printa ner. Håller fortfarande på att redigera massor av bilder på Louise, har hunnit fota henne en gång till fast vid glan denna gång och de korten har jag ens inte börjat redigera än. :) 

Förresten så var jag med Jonas och fiskegrabbarna nere i strömmen häromdagen och de ville ha lite bilder till fiskeklubben. Så jag ställde upp och fotade lite. Var även en reporter där som inte hade med sig någon fotograf så hon fråga mig om jag ville ställa upp som fotograf och bli publicerad. Så igår kom mina bilder ut på nt.se, det är kanske inte sånna bilder som jag tar egentligen, men det är alltid kul att få sina bilder publicerade även fast det är "vanliga reporterbilder". Så det var ritkigt kul faktiskt. Har dock inte sett om någon bild har blivit publicerad i tidningen än, men ska försöka luska reda på en nt och se :) Här är länken till hemsidan, är en bild och sedan ligger resten i bildspelet på sidan, http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7668607.

Jaja, vart efter blir det ut och knalla mårnspåret med Mikaela och Therese tror jag, skönt att komma igång o röra lite på sig. Dock så blir det bara korta rundan på 3,5 km men det räcker gott och väl för mig för att få upp flåset en så länge ;) 

Slänger upp några bilder på vackra Louise när jag endå är här! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: