Vatten


Idag är det söndag och imorgon är det jobb tre dagar framåt för mig, härligt :) Känns riktigt skönt att ha några inplanerade dagar då man vet att man ska jobba istället för att vänta på att telefonen ska ringa varje morgon, och inte veta om den gör det eller inte! :) 

Snart får vi besök, Jonas mamma och hans syster Malin med hennes två barn kommer hit och firar Jonas. Sen blir det fotning i skogen när de har åkt hem med Jonas pappa, Ronja och Jonas. Skönt att komma ut lite i det här underbara vårvädret! Kul att testa kameran lite! 

Igår fotade jag vatten, fick till något kort jag blev ganska så nöjd med. Men det är jätte svårt att få till dem exakt som man vill! Nu ska jag fixa lite här hemma innan besöket kommer! Puss&Kram 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: