9 Mars

Min första ögonsten blev såld igår, men den ligger fortfarande kvar här hemma och väntar. Sålde även batterigreppet, 5 batterier och blixten till för 3000:-. Så blir nog att köpa sig en ny blixt till min nya kamera för de pengarna. Beställde även ett batterigrepp igår, kändes helt tomt utan när jag haft det på min andra kamera. 

Så nu har jag snart allt till den nya, är även sugen på ett nytt objektiv men det får faktiskt vänta ettag nu känner jag :) Nu har jag handlat tillräckligt för ettag i alla fall. 

Idag vet jag inte vad som händer, blir nog en riktig slapp fredag skulle jag tro. 
Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen ska jag nog pilla lite på kameran åter igen ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: