5 Mars

Jag får verkligen ursäkta för den extremt dåliga uppdateringen. Men den senaste veckan har det varit fullt upp faktiskt inför Jonas fördelsedag, jobb och att hälsa på syster på sjukan o massa annat:) Men imorgon smäller det och då fyller gamle gubben 30 år här hemma! ;) 

Igår hade jag en liten överraskning åt Jonas, han fick åka till tropicariet på ett enmansäventyr. Det var Louise, Mattias, Carolina, Kenny, Ellie och Jonas pappa som var med och hejjade också. Det var så jäkla kul för jag har nog aldrig sett Jonas så rädd, och han har nog aldrig varit så rädd i hela sitt liv. Har nog aldrig sett någon skaka så mycket av rädsla någon gång förrut ;) Så det blev en lyckad dag faktikst! Har allt på film från vardera station också, så det är riktigt kul att titta på! 

Jaja, gick upp vid 8 imorsse och började garnera smörgåstårtan tills ikväll då pappa, Kerstion och min lillebror kommer och firar Jonas. Så nu är den äntligen klar, fast vid halv 1 ska jag in och jobba i tre timmar. Sen blir det hem och fixa och dona lite. 

Jaja, har varit fullt upp i alla fall så har inte hunnit fota nått heller för den delen :) 
Nae nu ska jag ta en dusch och börja förbereda mig inför några timmars jobb! Puss&Kram


Jag längtar efter värme <3



Kommentarer
Postat av: ebba (:

du som är så bra på att fota , kan du inte lägga ut ett inlägg om hur man ändrar bländaren och sånt ? :)

2012-03-06 @ 18:33:58 - http://eebbaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: