20 Mars


Idag mår jag inte bättre kan man ju inte säga, utan snarare sämre. Halsen är åtminstone värre, så imorgon får det bli vårdcentralen för att kolla så det inte är påväg att bli halsfluss utav det för det vill jag inte ha! 

Idag har jag fått hem ett litet paket till kamera, några batterier och några minneskort till kameran! Så nu har jag 4 batterier så man kan ha några fulladdade i väskan i reserv och även 4 Minneskort med 8gb och 16gb. Sånt som alltid är bra att ha.

Nu längtar jag bara till att spara ihop ännu mer pengar så jag kan handla allt annat som jag vill ha till kameran. Vill byta ut mitt objektiv 50 mm 1,8 till 50 mm 1,4 och även köpa mig Tamron AF SP 28-75/2,8 XR Di och ha det som standardobjektiv. Sen står även en ny dator på inköpslistan, dock ska jag nog inte köpa mig någon apple som jag ville ha från början, utan en dator med windows istället. Någon gång ska jag ha en apple men det får bli nästa gång jag köper en ny dator! :) Och tillsut vill jag ha en lite mindre axelväska, den jag har nu är så bamse stor så det tär lite på min rygg och gå runt och stonka på den om man ska gå en bit. Kan nog berätta hur mycket som helst jag vill ha till kameran! Men det här är det som står högst upp på listan i alla fall! :) 


Canon EF 50MM 1.4 USM





Tamron AF SP 28-75/2,8 XR Di





Samsung NP-RV515-S03SE Art.nr: 166212





Action Väska Black No. 5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: