Underbart väder

Det har varit ett underbart väder idag, lite vårkänslor dyker upp! Idag har jag äntligen städat, så nu är både tvätten och städningen avklarad så nu kan jag slappna av helt och hållet :) Efter städningen så blev det en promenas till ica med Madeleine och Carolina med deras små småttingar, var hur härligt som helst i fina vädret. Kom precis hem från Carolina och Kenny, och vet nu inte riktigt vad jag ska göra. Alla kort från fotograferingen med lilla Isabelle är också gjord! :) Så nu är det bara vänta tills nästa vecka då jag antagligen kommer få en fotografering inbokad med två andra söta små tjejor! :) 

Slänger ut några nya kort på Isabelle :) Puss&Kram














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: