Äntligen

Äntligen har mina rittillbahör jag beställde i början av veckan kommit! Har längtat så dant att jag nästan har spruckit varje morgon :) Egentligen är jag riktigt kass på att rita, och har aldrig haft någon talang för det. Men för några dagar sen när jag satt och skissade lite kände jag hur avkopplande jag tyckte det var, och kul! Så jag tänkte ehh jag gör ett försök till att köpa hem lite grejjer och sen försöka att lära mig. Så vi får se hur lång tid tålamodet hålls uppe! :) Nu har jag ju även riktigt skisspapper och skisspennor och så, så nu blir det nog lite roligare också! 

Jaja, idag ska mamma och jag till sjukan igen och hälsa på syster. Hon mår bättre, och klumpen i magen är inte lika jobbig att gå och bära på längre. Så det känns skönt, men lider fortfarande med min syster eftersom hon har så ont och får bara ligga inne på rummet och glo på fyra vita väggar hela dagarna! Men får hoppas att hon snart får komma ut i korridorerna på sjukan i alla fall :) 

Nu ska jag testa och rita lite! Puss&Kram


Såhär glad var jag imorsse när postgubben ringde på dörren! Och trött också för den delen! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: