Barnkalas

Idag har jag varit på barnkalas hos Melinda som fyllde 1 år här för ettag sen. Hela "mammagänget" var där med alla barn. Kul att ha vänner runt omkring sig som har egna barn för att ha lite stöttepelare och få lite råd ifrån nu när man själv ska bli mamma :) Var hur trevligt som helst, och var mycket god tårta och gott fika! Skönt att komma ut lite också från allt vilande och få umgås lite med fina människor.

Inatt har det varit en bra natt, riktigt bra. Den bästa sen vi kom hem från förlossningen. Sovit bra förutom mellan 6-8 kisspauser, och jag överdriver inte! Ont har jag inte heller, så det har känts bra. Fick lite ont förut när vi kom hem från svärfar, men det har gått över det också nu. Så vi får hoppas den här natten blir lika bra den!

Imorgon är det dags att åka in till stan för möte på banken och få de efterlängtade nycklarna till huset! Längtar som bara den, kommer kännas helt sjukt när vi kliver innanför dörrarna och får känna in att det är där man ska bo framöver. Sen ska det ju bli kul att köpa spjälsäng nu äntligen och få ställa in i rummet och bädda till och fixa :) Testar att blogga från mobilen idag, inatt stängs vårt internet av så det blir nog inlägg från mobilen hädanefter skulle jag tro. Lär väl bli några inlägg i alla fall trots flytt och allt eftersom jag mestadels ska försöka ta det lugnt. Så får nog lite tid över i alla fall! ;)

Dags och pussa lite på blivande pappa Jonas innan det är dags att krypa i säng och invänta morgondagen :)
Puss och Kram

Lite mamma och chippenmys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: