29 Augusti


Har inte blivit något jobb på hela veckan, har vaknat flera gånger mellan 06.30 och framåt för att känna en känsla av att det snart kommer ringa fast det aldrig gör det :) Att man inte ska få jobba när man vill det ;) Får hoppas det kommer igång ordentligt snart så jag hinner jobba lite innan sprattel tittar ut. Den här veckan har alltså varit lugn på jobb, men varit och busat och umgått med Carolina, Madelene, Sussie, Johanna med alla underbara små knoddar! Så det har varit mysigt det också :) Imorgon blir det även stan en sväng med Carolina och Ellie, och kanske de andra ifrån barnvagnsligan :) Vi får se! 

För övrigt är jag varm konstant hela tiden, svettas, svettas o svettas så jag blir galen! Så just nu så hatar jag värme och varmt väder, tyvärr! Men så är det, jag som annars redan är väldigt varm av mig tänk då hur det är nu under graviditeten, blääää. Idag är det en klag dag, så det så! 

Idag vet jag inte annars vad som sker, blir lugnt antar jag. Vänta tills Jonas kommer hem så vi kan mysa lite och fylla på mystempen lite eftersom han åker bort i helgen till skärgården och ska segla med en jobbarkompis. Lämna mig alldeles själv, rackarns honom! ;) 

Jaja, nu är det dags för mig att hitte på nått annat! Puss&Kram 
Slänger in några bilder på Isabelle och Ellie! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: