26 April


Nu har jag fått jobba några dagar igen, och känns jätte skönt! Så i onsdags ringde dom, och sen fick jag jobba idag och imorgon också! Superkul. Jag vet nu att barn är något jag verkligen vill jobba med, de ger så mycket. Och jag får ett lyckorus i kroppen när man kommer till jobbet och man får kramar och hör sitt namn ropas. Barn är det finaste som finns! Och arbetskamraterna är toppen, hur goa som helst! Jag trivs som fisket i vattnet, och jag skulle bara önska att jag hade en förskolelärarutbildning bakom mig. Att man alltid ska komma på så sent vad det är man verkligen vill göra. 

Slänger ut två bilder på Louise också, har inte kommit så långt med redigeringen än så mest samma stuk på bilderna, men roligare det än ett bildlöst inlägg :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: