Ett smakprov

Fotade som sagt Ebba en snabbis idag. Blev inga naturbilder, men blev nöjd i alla fall med dagens fotografering. Sitter just nu och redigerar lite bilder som jag tog. Fick idag ner Photoshop Cs3 och det fungerar som det ska, YES! :) Ska ta med mig datorn till jobbet imorgon och fortsätta redigera bilderna där så jag blir klar tills Ebba kommer och hämtar bilderna imorgon :) Tar ju sådan tid, fast jag inte gör någon större redigering på bilderna. Tar bort lite blämmor och sådant annat inget mer. Det tar sin lilla tid :) Jag som är komplett nybörjare på photoshop också gör ju inte så att det går fortare om man säger så ;) Det tar ju sin lilla tid att guida sig fram med youtube och med en massa andra internetsidor :) 

Men men slänger upp ett smakprov i alla fall, sen så kommer några andra upp imorgon när jag är klar! 
Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Theréz || several passions - one blog

Jättefin bild! :) Tänkte bara skriva ett litet tips. Ha modellen i skuggan istället så hon slipper få solen i ögonen och för att slippa skuggan i ansiktet. Eller så kan du använda en reflexskärm så du får ett mjukt ljus på själva ansiktet :)

2011-02-24 @ 23:49:19 - http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: