23 Februari

Sitter på jobbet igen, precis öppnat. Gick till syrran en sväng på en morgonkaffe innan. Gött! Nemo ville leka, men han förstod nog inte att moster har blivit "gammal" och tråkig och måste jobba. :) Min plutt. Pim var i full gång med att klä sig, men hon kom inte så långt. När jag gick hade hon fått på sig en strumpa, hon hittade nämligen inte den andra :) hehe. Mosters älsklingar.

Jaja, slutar halv fem så tiden kommer nog gå riktigt fort idag skulle jag tro. Kanske ska inventera lite så tiden går lite fort. Men om man inte skulle hinna klart allt så har man ju gjort allt i onödan och det känns ju sådär mindre kul ;) Men vi får se annars blir det några one tree hill avsnitt istället :) Vilket låter mest lockande? ;)

Snart är denna vecka slut och då ska jag njuta av att ha helg och det ska bli så skönt. När man går hemma i veckorna så njuter man inte alls lika mycket av att vara hemma. Förutom att man får ha Jonas hemma om dagarna. :) Men nu när jag har jobbat nästan hela veckan så kan man njuta av att få vara hemma på ett helt annat sätt.

Imorgon är jag ledig, men då kom jag ju på att jag endå är tvungen att åka in och lämna pappret till AF för att få mina pengar. Men min syrra kom på den briljanta idéen att jag kunde ju lämna pappret till henne så kunde hon gå och lämnade det, eftersom hon bor några hundra meter därifrån ;) Skönt. Så imorgon får jag tid till att städa och fixa hemma innan helgen, så jag kan njuta av att vara ledig och att det är städat!

Nae, nu ska jag nog ta och inventera lite i alla fall. Puss&Kram


Här i denna fåtölj spenderar jag för det mesta min tid på jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: