Egypten

Ja, nu har vi äntligen beställt en resa och det blir att åka till Egypten. Har hört många varningar om att åka dit att man blir dålig osv, men många som jag har pratat med nu både på jobbet och andra så har de sagt att det är absolut värt att åka dit. Och de har inte blivit sjuka. Det gäller bara att vara noga med hygienen, handsprit och så vidare. Det är ju i pengarna de mesta av alla bakterier sitter och inte i maten. Men så är det ju för det mesta om man åker till vilket land som helst. Så nu är jag super glad, verkar ju vara så jäkla fint där också med stränderna och korallreven och allt :) Så nu vill jag att det ska bli den 10 November så vi kan åka någon gång :) Det blir Jonas och mina semester tillsammans för i år! 

Slänger in några bilder på hotellet vi ska bo på! :) 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: