Tandvärk eller inte

Jag har fått så förbaskat ont längst bak i överkäken och nu har det även gått ner i underkäken. Jag har ju fortfarande inte fått mina visdomständer, men känner att det kan vara dom som spökar nu. Har som en knöl längst in i överkäken som gör så fruktansvärt ont och det blir bara värre och värre. Jag hatar verkligen att ha ont i munnen, det är bland det värsta som finns för jag tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren. 
Det har hållt i sig ett bra tag nu och jag hoppas för allt i världen att det snart går över av sig själv att det bara är någon liten inflammation som inte behövs göras nått åt. Ja, det var min världsnyhet idag...haha. 

Freja snorar och snorar här hemma, det är ju konstigt att hon ska bli förkyld när hon är hemma från dagis och inte när hon går där. Annars brukar det ju vara tvärtom menar jag. Men idag var vi på busfabriken i alla fall och Mikaela följde med, men vi stannade inte så länge busade en stund och sen åt Freja lunch. Trodde det inte skulle vara så jätte mycket folk trots höstlovet, men jooo det var smockat! haha. Jag är ju van att vara där när det ungefär är 5-6 familjer på hela stället så var lite skillnad. 

Efter det har vi bara varit hemma och myst, och ska fortsätta mysa nu. Känns som klockan är så mycket nu så tidigt eftersom det blir mörkt lite efter 4, så det känns på något sätt att dagen är slut nu fast den egentligen inte är det. Förut när det var ljusare så gick vi ju alltid ut efter vi hade ätit mat där vid sex och var ute hela kvällen. Men nu är det så tråkigt att vara ute när det är mörkt på eftermiddagen. Men ikväll är det dags för att bada för Freja som hon älskar så då blir hon nog glad, och snart kommer ju även pappan hem så då blir hon nog ännu gladare :) 

Jaja, inga direkt välfyllda inlägg med intressant information. Men vi hörs endå! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: