Snökaos

Snökaos kan man lugnt säga, riktigt skönt att vara ledig nu så man slipper ge sig ut i alla fall. Det är mysigt med snö i december. Dock kunde det få ha kommit lite i taget och inte allt på en gång. Blir sånt trafikkaos, skönt att inte ha flyttat till huset än så man slipper skottning ettag i alla fall! Men idag blir det att stanna inne, skulle egentligen på amningskurs idag tänkte jag men vill inte ge mig ut med bilen, har inte sådär superduper vinterdäck heller så vill inte riskera att hamna i ett dike nånstans. Så får se när nästa amningskurs är så får vi se om det passar att gå då istället :) Jag har ju lillknodd inne i magen som jag måste ta ansvar för också och Jonas ringde även och sa att idag fick vi stanna inne, låg en del bilar i diket på vägen till hans jobb så här görs allt för att undvika trafikolyckor med lillpyret i magen och annars med självklart! :) 

Får vara hemma och pyssla lite istället, packa lite och bara mysa i snöovädret! Det låter ju också ganska så skönt faktikst :) Dock kan det även bli långtråkigt det också. Sprattel var livad som bara den igår kväll/natt, självklart att han/hon sätter igång när man har varit hos barnmorskan och berättat om att man varit lite orolig de senaste dagarna. Varför kan bebis inte göra det när man verkligen behöver känna för att få bort lite oro som ibland kan uppkomma? ;) Busunge! Så nu sträcker han på sig hej vilt och flyttar rumpan från vänster till höger sida av magen lite titt som tätt! Mys. 

Nu ska jag väl fortsätta att göra någon nytta ettag i alla fall :) Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: