110814

Helgen är slut och det är Söndag. Imorgon börjar den sista veckan på Nyköpings smådjursklinik och jag vill verkligen inte sluta. Jag trivs så bra, både med jobbet och med underbara arbetskamrater! Men det som känns så skönt är att jag har lite mer att stå på nu inför mitt kommande arbetssökande. Jag kan inte vara nog tacksam över att jag har fått tillbringa min sommar där :) 

Jaja, upp o hoppa imorgon och njuta den sista veckan som är kvar helt enkelt. 
Idag har Jonas, jag och mamma varit inne hos syter yster och hälsat på, mys. Efter det så körde vi hem mamma och åkte en sväng till Vånga. Jag passade på att knäppa lite kort medan Jonas pysslade med bilen. 
Så här kommer det igen lite nya bilder :) Jag älskar mitt underbara objektiv, märks det? :) 

Puss&Kram på er alla! 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: