Redigering

Sitter och redigerar lite bilder som jag tog igår hemma hos Carolina och familjen :) Har varit där idag och umgåtts och käkat lite frulle o så. Och imorgon blir det stan med Carolina och Ellie, och sen iväg med Jonas till föräldrargruppen på eftermiddagen. Första delen 16.00 - 19.00, sen nästa tisdag är det andra gången får jag antagligen gå själv :) 

Yesbox, idag har sprattel varit mycket mer aktiv en tidigare i magen. Hur mysigt som helst, får hoppas det fortsätter så nu. Men han/hon kan hålla sig att vara vaken på dagarna och kvällarna och skippa nätterna tycker jag ;) Idag kände till och med Carolina lite buffar, och en så länge är det bara Jonas och hon som känt nått av mina vänner/familj. 

Nu ska jag ta och laga lite mat, blir soppa idag med potatis, morötter och purjolök. Den som jag kallas mammas soppa, som är världens enklaste men världens godaste :) Slänger upp ett litet tjuvkik på familjen Johansson/Petersen, en underbar liten familj <3 (Dock så saknas två familjemedlemmar, deras kissemissar gumman och gubben) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: