Nu är våran här


Tänkte testa att skriva ett litet kort inlägg med den nya iphone 4s som damp ner i brevlådan idag! ;) Idag har jag varit på stan och fart runt lite här och var med Mikaela och Therese, blev lite inhandlat. T.ex. Lite tyg till "balkongsoffan", en tröja o lite trosor, ett par aprikosfärgade jeansleggins och lite annat smått och gott till kvällen :) Har varit en riktigt varm dag och jag älskar det! Vårkänslorna sprudlar, det negativa är väl att det blir jobbigare med rökningen. Det är inte lättare att vara rökfri i detta fina vädret ska jag säga, men det är bara att fortsätta kämpa och se om man kan hålla ut hela sommaren! Men det hoppas jag verkligen. Nu ska jag snart hoppa i säng, är riktigt trött! Ska fixa på balkongen imorgon också så man kan ligga och njuta på den i vårvärmen, kolla bara bilden! MYS!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: